Min frukostutmaning har börjat

Jag har nu börjat med att äta olika frukostar varje dag. Det är faktiskt bra, jag tror jag ska fortsätta med det :)


Torsdag: Lyxig makrillsfrukost gjord på 1 grovt rågbröd med makrill i tomatsås,
paprikaskivor, en gigantisk morot, rabarber- och gräddete + ett glas vatten.




Fredag: Mumsig Omegaomelett som vispades ihop på 2 hela omegaägg, 2 äggvitor, lite salt,
paprikastrimlor och blandsvamp (vet i ärlighetens namn inte riktigt vad det
var för svamp som jag hittade där i frysen men tippar på Karl-Johan & sopp). Under
tiden som denna stektes knaprade jag i mig 1 msk pumpafrön & 1 morot :)




Lördag: Jättegod antioxidantsfrulle gjord på 1 dl kesella, 2 dl hallon (plockade med kärlek av
min buddy Matilda), 1,5 dl filmjölk, 1 msk mandlar, 5 valnötter, 0,5 msk psylliumfrön,
0,5 msk linfrön, 1 msk hasselnötter och 0,5 msk pumpafrön + en saftig morot och
ett gott rabarer- och gräddte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0