Gått en härlig powerwalk

Idag are we free. Ganska många som har dragit hem men å andra sidan har det kommit ett nytt skönt gäng också. Nu har äntligen det härliga och soliga vädret kommit hit till lille Korbielowbyn. Då såg ju jag såklart till att, under min promenad, komma tillbaka som en halvkokt kräfta. Nu är jag helkokt och helröd men vafan, det blir snart brunt - hurra för sommarens första bränna! Passade på att ta lite somriga bilder under min promenad.

Jag har föresten fått reda på en supergrej! Ni vet, när man tränar så ska man ju tydligen frigöra endorfiner. Det är inte sant. Skoja bara, jo det är sant och nu vet jag hur hög pulsen måste vara för att endorfinerna ska förlösas så att man blir glad och lycklig. Pulsen ska nämligen upp till 183 - smärtsamt men värt det eller!?


Supergulligt hus som jag passerade, dock bodde det en mindre supergullig attackerande hund där som typ nafsade mig i benet. Okej, den slickade (eller något) men vadå - scary stuff?!





Kolla vilket fint hus. Jag ska ha 2 balkonger fullt med massa blommor när jag blir stor. Eller något i den stilen ialf! Dessutom får det här huset extra cred för husägarna har staket så att deras galne jycke inte kan springa ut och attackera mig.






Cykelvägen som jag promenerade på som slingrar sig mellan bergen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0