Vandrar i de polska tatrabergen

Idag bestämde jag lyckligtvis för att det tamejfan var dags att skaffa en blogg á la Mona. Och så här blev resultatet! Just nu är jag på "träningssemester" i de polska tatrabergen och vandrar. För er som inte vet, I'm into friluftsliv. Om ni någon gång skulle åka iväg på en vandringssemester så kan jag verkligen rekomendera att inte glömma:

1. Regnjackan - I dearly love you (antagligen för att det nu har ösregnat en vecka i sträck).
2. Vandringskängorna - jag provade att ta mina halvgympadojor en dag och tro mig, det var ingen hit i leran ;)
3 Laptopen - ett ord: K Ä R L E K

Sådär, där har ni allt för en lyckad resa. Ett glatt humör är ju en självklarhet :-)


Kommentarer
Postat av: Maja

oj, vilken underbar resa!

2011-07-03 @ 21:44:46
Postat av: per

Stilig blogg

2011-07-05 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0