Plugg och shopping

Hej :) hela helgen hade jag hoppats på att plugga men det har inte blivit så prioriterat från min sida. Hann ialf med att läsa in lite info under promenaden. Jag är en person som lär sig bättre när jag går. Så här kombinerar man allt på ett ytterst smidigt sätt eftersom jag både får frisk luft, d-vitamin från solen, motion och dessutom så pluggar jag ju. En tiny detalj är att det ibland drar till sig lite mer blickar än vanligt men slitsamma säger jag. Ett bra tips! Och man ramlar inte som.många hävdar för man fattar vart man går och vad man kliver på. Visste du att desto fler sinnen man använder vid inlärning, desto mer lär man sig?! Igår drog jag till Skövde med Iders, kul var det :)

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar.

Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
Ta vara på dig.

2012-11-05 @ 08:40:31
URL: http://halsozam.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0