Min Icatripp

Var iväg en sväng på Ica härom dagen eftersom det är helt tomt hemma hos oss. Mamma bor i en annan lägenhet men jag får, rart nog, bo här och endast betala maten själv. Fram tills januari då jag förhoppningsvis börjar på universitetet. Men det är ju inte garanterat men jag siktar på det iallafall. I alla fall så gillar jag inte att storhandla på Ica riktigt då det inte är en lågprisbutik. Ica ligger närmast och det var sent så hann jag bara gå dit och det här var vad jag kom hem med:


Kalaset gick på 131 kr. Vilket inte är så farligt :) Jag ska satsa på att hålla mig under
1000 kr vad det gäller mat.

Dagen efter gick jag till Netto och handlade lite mer middagsmat och det kalaset gick
på 280 kr

Sen var jag ju på en shoppingtrip till Göteborg då vi åt ute och handlade på Willys och
sammanlagt gick det på 180... hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0