Smallar en far ta

Hej!
Sorry att jag inte har uppdaterat pa ett tag. Har akt ifran bergen och befinner mig for tillfallet i Krakow. Blir inte mycket tid over till datorn - lovar att det kommer upp manga inlagg efter den 24 aug. Ni far halla ut. Som sagt, bloggen kommer bli lite mer personlig & fler egna recept o receptbilder kommer publiceras.

Kan beratta att jag tror jag har gjort harhistoria (som i engelskans HAIR).

Pa 2 dagar har jag haft 5 harfarger. Shiiiiit. Jag brukar aldrig farga haret. Och jag vill ha tillbaka det naturliga saklart. Men jag ar anda glad att jag provade, nu vet jag ju att det ar MIN egna harfarg som ar bast. Och det ar roligare att beratta for barnbarnen att man har haft diverse harfarger (sen nar man far nagra sadanna, haha. Drojer la 40-50 ar).

Fargerna:
1. Min naturliga kolaaktiga/brun-blonda.
2. Blond (slingor  - ej platinablond)
3. Rodharig
4. Rod-brun
5. Morkbrun

Om ni undrar sa - yes, jag gick till en kass frisor som inte fattade att brunt var brunt sa hon gjorde det blont. Sedan blev det rott (en annan frisor). Sedan kopte jag en harfarg sj sa att det blev rod-brun som jag ville ha. Tyckte dock inte den passade mig och gick till en annan salong sedan och skulle gora det ljusbrunt. Men det gick inte. Den roda fargen sabbade min ide. Istallet blev det morkbrunt... Ringde hem till Sverige o bokade forsta lediga plats hos min egen frisor nar jag kommer hem. Haha. Ja, men man maste ju prova sig fram har i livet....

Kommentarer
Postat av: Frida

Spännande med Krakow, hoppas du har det bra :)

2011-08-15 @ 20:52:43
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0