.


Kommentarer
Postat av: Beckis

Tack för din kommentar! I motivationsboken skriver jag ner upp till tre val för dagen. Jag försöker få med ett motionsval och ett kostval och det kan vara åt båda hållen. Jag kan skriva "idag väljer jag att slappa" eller "idag väljer jag att köra ett hårt träningspass". Samma sak med maten. Jag kan välja att äta bara nyttigt eller välja att äta chips, eller vad som helst. Poängen med det hela är att jag ska tänka igenom mina val och ta beslut som är rimliga utan att få dåligt samvete eller känna krav och press att prestera. Har bara hållit på i några dagar, men jag tycker att det känns riktigt bra. I grund och botten är det väl egentligen ett sätt att förändra sin iställning till saker och ting. Mental träning, så att säga.

2011-07-12 @ 10:08:44
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Frida

Tack så jättemycket för din kommentar i min blogg fina du :) Du har en superhärlig blogg här! Keep up the good work och ha en fin dag!

2011-07-12 @ 10:56:50
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0