Frukostar...

Har ju inte uppdaterat på ett tag så här kommer lite fler frukostar som jag missade lägga upp:

Tisdagens frulle

God tisdagsfrukost gjord på 1 dl kesella, 2 dl filmjölk och müslimix (olika nötter, dinkel
& frön) som toppades med ett saftigt hackat äpple. Till detta en kopp värmande svart
te och ett glas vatten.
  

Jag vet att denna frukost var väldigt lik en tidigare frukost men nu hade jag iallafall bytt
ut vissa nötter och även hallon mot ett äpple. Haha, jag vet - big difference!





Onsdagens frulle

Onsdagsfrukost som bestod av dinkelgröt ihop med valnötter, mandlar och
hasselnötter. Till detta åt jag även keso med antioxidantrika blåbär (som
gör att jag inte åldras i förtid - höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0