Plugg, träning och kompishäng

Mina senaste tre dagar har jag minst sagt haft fullt upp - men jag gillar det! Har varit mycket som ska fixas med papper som ska skickas hitan och ditan, massa plugg och även lite härligt besök av kompisar och syskon :) Me like. My buddy Ida var här igår och sov över här; kul att se henne efter ett långt sommaruppehåll. Vi lagade tacos och gick på ett träningspass =träningsvärk idag men får säkert ännu mer imorgon eftersom jag var helt död efteråt...

Idag började vi med en god frukost (idag var sista dagen av frukostutmaningen)


Mysfrukost med dinkelgröt, äppelbitar, keso och Idas supersmoothie gjord på mjölk,
vaniljyoghurt, banan och frysta jordgubbar.
 

Sen tog vi en promenix (10 km):


"Iders" i svart och jag "Moners" i rosa på promenad efter en god frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0